fredag den 26. juli 2013

Ikke rigtig sommer uden...

Det er gamle billeder fra de sidste par år fra mine forældres ødegård i Sverige, hvor nogle af mine dejligste minder er fra. Jeg har heldigvis spoleret mine børn så meget, at de også elsker at komme derop. De sidste par år har Vi holdt en del af vores sommerferie deroppe men ikke i år... Og det er der en helt naturlig forklaring på - huset er nemlig under en kæmpe renovation. Det kommer aldrig til at stå, som jeg husker det, men hvor er det fantastisk, at det højt elskede hus får lov at stå og være rammen om en masse nye dejlige minder.
Og så skal gymnasietøserne samles til en rødvinsweekend - det bliver godt!







2 kommentarer:

  1. Sikke nogle vidunderlige billeder! Fantastisk udtryk. Lyder som et skønt sted. Ville elske at have sådan et svensk getaway.

    SvarSlet
    Svar
    1. Du kan tro jeg også sætter pris på det :-)Et fantastisk sted og småland er bare så smuk!

      Slet