lørdag den 24. august 2013

Walkathon - kom med!!


Støt et godt formål - støt bl.a hjertebørn og deres familier - kom ud og nyd solen - kom og vær med :-)
I morgen på Kastellet - gå 4, 6 eller 10 km.
Og så lige et billede af mit lille gudbarn... Jeg kunne meget hurtig skrive en roman om denne lille dejlige dreng. Alene dette billede af ham, som jeg tog, første gang jeg mødte ham få timer gammel på neonetal på Riget, vækker så mange minder og følelser at det ikke er til at beskrive. Hans forældre fik kendskab til hans misdannelse ved gennemscanningen. 20 uger med bekymringer og søvnløse nætter... hvor dårlig ville han være, hvor medtaget ville hans hjerte være og selvfølgelig den tanke man mindst af alt turde tænke... ville han overleve... Men han er en figther og bliver ved med at overraske positivt og man kan som på billedet ikke se at han er hjertesyg. 


Det var vigtig for min veninde, at hun havde billeder af ham uden alverdens slanger, og dette er min yndlings fra hans første døgn. Så fin og helt igennem bedårende...


De næste dage så det sådan ud efter hans operation 1 døgn gammel. 

2 kommentarer: